0
Jouw winkelwagen bevat geen artikelen.

0

×

Registratie

Profiel informatie

Login gegevens

of login

First name is required!
Last name is required!
First name is not valid!
Last name is not valid!
This is not an email address!
Email address is required!
This email is already registered!
Password is required!
Enter a valid password!
Please enter 6 or more characters!
Please enter 16 or less characters!
Passwords are not same!
Terms and Conditions are required!
Email or Password is wrong!

FAQ BIJTIJ 

1. Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt geleverd?
2. Wat zijn de verzendkosten in Nederland?
3. Wat zijn de verzendkosten naar het buitenland?
4. Waarom heb ik geen bevestiging ontvangen terwijl de betaling wel is afgeschreven?
5. Mijn betaling is mislukt, wat kan ik nu doen?
6. Wat moet ik doen als mijn bestelling niet aankomt?
7. Hoe kom ik aan een kortingscode?
8. Hoe kan ik een artikel ruilen of retourneren?
9. Ik heb iets anders ontvangen dan ik besteld heb, hoe lossen jullie dat op?
10. Er is een drukknoop van een NOOSA armband of riem kapot gegaan, wat nu?
11. Ik ben een NOOSA chunk verloren, hoe kan dat?
12. Bevatten jullie accessoires nikkel?
13. Kunnen jullie het als cadeau inpakken?
14. Er zit een afdruk van een stempel op mijn armband, hoort dat?
15. Kan ik de metalen drukkers voor NOOSA chunks eventueel verplaatsen?
16. Hoe kan ik mijn NOOSA shawl het beste onderhouden/wassen?

 

1. Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt geleverd?

We verzenden iedere werkdag alle bestellingen die tot 15 uur binnenkomen. Hou er wel rekening mee dat PostNL wel op maandag pakketten bezorgt maar geen brievenbuspost meer.

Bestellingen vanaf €100 worden track & trace verzonden, alle andere post verzenden we als brievenbuspost.

2. Wat zijn de verzendkosten in Nederland:

die zijn gratis, ook als je één artikel bestelt.

3. Wat zijn de verzendkosten naar het buitenland:

De verzendkosten naar België, Duitsland en Engeland zijn ook gratis.
De verzendkosten naar Luxemburg, Oostenrijk, Denemarken, Finland, Zweden, Frankrijk, Italie en Spanje zijn €4,95. Gratis vanaf €100!
Naar alle andere landen van de wereld zijn de verzendkosten €14,95, gratis vanaf €200.

Woon je buiten de EU dan wordt de 21% BTW van je rekening afgetrokken zodra je je adres invult. Dit kan heel voordelig zijn!

4. Ik heb geen bevestiging ontvangen terwijl de betaling wel is afgeschreven:

de kans is groot dat je een fout hebt gemaakt in je emailadres of de email is in je spambox beland. We versturen altijd een bevestiging van je order.

5. Mijn betaling is mislukt:

na 1 uur en na 24 uur krijg je nog een 2e en 3e kans van Multisafepay om het te proberen. Vaak lukt het dan wel. Betaal je met Paypal dan kun je het beste contact opnemen met Paypal zelf. Het telefoonnummer in Nederland is 0900-2658950.

6. Wat moet ik doen als mijn bestelling niet aankomt:

je kunt het beste een mail sturen naar info@bijtij.nl, liefst met je ordernummer en anders met de adresgegevens waarmee het besteld is. Wij antwoorden zo snel mogelijk nadat we gecontroleerd hebben wat er aan de hand kan zijn. Houd er wel rekening mee dat niet alles altijd de volgende dag aankomt. PostNL verklaart dat 90% de volgende dag aankomt, m.a.w. 10% niet!

7. Hoe kom ik aan een kortingscode:

de kortingscode gebruiken we alleen voor de cadeaubonnen. Het is dus geen echte korting, jij of iemand anders heeft daar al voor betaald. Verder geven we geen kortingen.

8. Hoe kan ik een artikel ruilen of retourneren:

kijk op de pagina: ruilen/retourneren

9. Ik heb iets anders ontvangen dan ik besteld heb:

je kunt in dit geval het beste een mail sturen naar info@bijtij.nl, liefst met je ordernummer en anders met de adresgegevens waarmee het besteld is. Wij antwoorden zo snel mogelijk hoe we het zullen oplossen.

10. Er is een drukknoop van een NOOSA armband of riem kapot gegaan:

NOOSA biedt 6 maanden garantie op de functionaliteit van alle drukkers inclusief de sluitingsdrukkers. Deze periode start op de aankoopdatum.
Stuur, als je armband of riem niet ouder is dan 6 maanden, een mail naar info@bijtij.nl. Liefst met je ordernummer en anders met de adresgegevens waarmee het besteld is. Wij antwoorden zo snel mogelijk hoe we het zullen oplossen.

11. Ik ben een NOOSA chunk verloren:

't is inderdaad heel vervelend om de chunks te verliezen. Test daarom de drukker waar de chunk uit is gevallen? Als dat makkelijk gaat is er wat aan de hand en mag je de armband naar ons terugsturen. Mail ons daarover eerst, want het komt heel zelden voor.
Dat je een chunk verliest komt bijna altijd doordat je bijvoorbeeld ergens tegen stoot of aan blijft haken. Ze vallen er niet vanzelf uit. Het hoort bij het feit dat het drukknopen zijn en ze dus ook los moeten kunnen, hoe vervelend dat ook kan zijn.

12. Bevatten jullie accessoires nikkel?

nee, alle sieraden, ook de drukknopen en chunks van NOOSA zijn nikkelvrij.

13. Kunnen jullie het als cadeau inpakken?

geef bij het vakje `opmerkingen` aan dat het om een cadeau gaat. Wij pakken het gratis mooi voor je in.

14. Er zit een afdruk van een stempel op mijn armband, hoort dat?

Ja, dat hoort! Het is een deel van het logo van NOOSA en dat vind je op iedere classic armband of riem. Op de Nude armbanden is het logo er in dezelfde kleur op gedrukt, op de andere is het rood. Het kan er niet af en het is niet mogelijk er één uit deze serie  te bestellen die het niet heeft. De nieuwe serie armbanden en riemen met reliëf heeft dit logo niet meer.

15. Kan ik de metalen drukkers voor NOOSA chunks eventueel verplaatsen?

De metalen drukkers waarmee je de chunks bevestigt, worden in de fabriek stevig vastgezet in het leer van de riemen en armbanden. Ze zijn dus niet zelf te verplaatsen. Ook kunnen er geen extra drukkers op NOOSA accessoires worden gezet.

16. Hoe kan ik mijn NOOSA shawl het beste onderhouden/wassen?

NOOSA shawls zijn gemaakt van hoogwaardig katoen en katoen/zijde. Wij adviseren daarom ze niet in de wasmachine te doen, maar naar de stomerij te brengen; ‘Dry clean only’.

Magento webshop by Sprite IT